Friday, May 3, 2013

MALAM PERTAMA

Assalamualaikum..  :)

*haha topik nak gempak*
Alhamdulillah, cuti semester selama sebulan lebih ni mungkin kebosanan yang melanda ni akan berkurangan. Alhamdulillah, Allah telah memakbulkan doa saya. Saya dapat kerja, walaupun sekadar part-time, kira beruntung sebab rezeki yang datang ni tak disangka-sangka. DIA memberi rezeki itu melalui majikan lama saya tempat saya bekerja sebelum sambung belajar. Takpelah, walaupun kerja malam, takdelah penat sangat. Kerja di kedai kasut sebagai promoter dan penjual, jaga sorang je kedai tu :) Sebelah siang memang dah ada orang yang jaga, so amik malam je la. Takkan nak buat full time pulak dari pagi, nak halau budak tu, ehhh mentang-mentanglah aku pernah kerja kat situ setahun lebih, kira nak tutup periuk nasi orang la pulak kan. Ish, tak patut tak patut.. *shuhh shuhhh jauh la..

Alhamdulillah, malam ni malam pertama saya :) *jgn pikiaq laen pulak!
Malam bekerja ^___^ nak duit cari sendiri la, baru puas :)

No comments:

My photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Hamba Allah. Currently studying at UiTM Perlis, Malaysia. Alhamdulillah, 2nd year Banking student. I'm Malaysian. Thanks for viewing here! :)