Friday, March 18, 2011

mimpi ngeri ~

Tak terasa Bell rupa-rupanya dah masuk ke pertengahan bulan Mac. Tak lama lagi keputusan SPM 2010 keluar. 23 Mac kan? 


hrm, agak-agak ape la yang aku dapat? Macam mane lah keputusan aku tu nanti? Berkecamuk sudah fikiran masing-masing kan? Cuak? Relax sudahhh...chewah, konon nak sedapkan hati sendiri..mana taknya, malam tadi tengah duk sedap tidur dibuai mimpi tentang "orang yang tersayang yg kini sudah hilang di depan mata", masuk pulak dah mimpi yang kedua...haha...ingat pulak..

ade ke pi sekolah pakai baju biasa amik keputusan?pagi pulak tu, tak ke kena halau dengan pak cik guard? ayah mama ade kat sebelah, jadi no hal la kan. Pakai pulak baju yang orang tu bagi semalam. huarghhh..ini sudah dikira melampau.. ! Pastu amik result.

mak yang amik. bukan diri sendiri. aduii..keputusan, tau tak ape yg cik Bell dapat ni???

Bahasa Melayu : D
Bahasa Inggeris : B
Sejarah : B 
Mathematics : D

Hrmm...tu je yang Bell ingat..tapi kebanyakannya dapat D la..yang peliknya takde simbol + (plus) atau - (minus). Ok. Bell terkejut dan menangis. dan pagi itu Bell tersentak dari tidur dan akhirnya dengar bunyi azan Subuh..... syukur, mimpi je. itu satu petanda apakah? 

set on your mind that you're already do the best ok?
Harap-harap dapat keputusan yang lebih bagus. Doa banyak-banyak. hrmmm....

No comments:

My photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Hamba Allah. Currently studying at UiTM Perlis, Malaysia. Alhamdulillah, 2nd year Banking student. I'm Malaysian. Thanks for viewing here! :)