Wednesday, December 30, 2009

Nabilah 0f The Day

28 DECEMBER 2009
HAPPY sweet 16th BIRTHDAY !!
Alhamdulillah, akhirnya aku mncapai 16tahun..yay!!
smoga aku dipanjangkan umur
aku sntiasa dmurahkan rezeki
aku nak brjaya dalam SPM thun 2010
aku juga brharap aku akan tabah 
dalam mghadapi liku2 khidupan pd masa2 mndatang
dan aku berdoa agar insan2 yg aku sayang 
sntiasa berada dekat di hati aku
dan brharap mereka juga tidak melupakan aku
 Amiin....
hari ini adalah hari yg xdapat aku lupakan sampai bila2
walaupun xde birthday party, byk yg aku lalui pada hari ini..
semuanya indah2 belaka
saat bergembira brsama orang2 yang aku sayang dan aku rindu
biarlah kenangan itu aku sematkan dalam diri aku
dan tidak lupus dari ingatanku
aku masih teringat bberapa minit sbelum terdetiknya 28dec,
aku smpat mengalirkan air mata 
kegembiraan bercampur sedih
tatkala teringatkan kenangan2 lalu smasa umurku 15tahun
biarpun bgitu, aku sangat bersyukur pada Allah SWT
kerana mmberikan aku kbhagiaan 
yg aku xjangka akan berlaku..


  

No comments:

My photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Hamba Allah. Currently studying at UiTM Perlis, Malaysia. Alhamdulillah, 2nd year Banking student. I'm Malaysian. Thanks for viewing here! :)