Tuesday, December 15, 2009

:my favourite movies:






Ha..filem ni msti korang penah tgk kn??klu xpenah, mmg penipu la hang!! haha..

this is my top 1 movie..!! xD cayalah TITANIC
kat Malaysia filem ni mula dtayangkan pd 18 Disember 1997..
bulan lahir aku nih..hihi
Mula dtayangkan adalah di Jepun pd 1 November 1997..
wlaupun citer ni da lme..tp aku ske!!
aku klu slalu tgk filem ni mmg xbosan langsung..
bahkan terharu, sedih pun ade, dan mcam2 lg lah..
hmm..part mne yg aku ske??bleh dikatakan smue la.. huish..kapal ni mmg gah punye..
mewah tu....besar nk mampus!! tgk la actor n actress dye.. Leonardo DiCaprio (Jack Dawson) ,
Kate Winslet (Rose DeWitt Bukater) & Billy Zane (Caledon 'Cal' Hockley).. mmg romantik abis!!
tapi ending dye mmg sedih..kapal tu karam..rmai gler yg mati..sob..sob..



       
yang ni favourite aku jgak.. gambar yg kat atas ni la hero nye..
SUPERMAN..lakonan Brandon Routh *aku pnye nih, jgn amik tau*hehe
as Clark Kent/Superman..ha..hensem x??hnsem kan :*
Superman kembali beybeh!! dia amik kuasa drpd matahari..
citer ni aku ske part yg Superman bwak Lois Lane terbang brsama2 ke langit pd wktu malam..
aiseh..klau la aku dpat terbang.. *weyh,bersyukur la pe yg Tuhan da bagi!!
citer ni da byk kali kuar kt TV..huhu
baru2 ni pun ade..pe lagi, msti la aku tgk..mmg best.. xD
p/s: tringat plak kt Faizal Tahir..ala Superman Malaysia tu..hehe




No comments:

My photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Hamba Allah. Currently studying at UiTM Perlis, Malaysia. Alhamdulillah, 2nd year Banking student. I'm Malaysian. Thanks for viewing here! :)