Tuesday, May 4, 2010

kegeraman terlampau

wehhuu!! waaaaa..hari ni...minggu ni..... :-(
first time lambat 15minit ke skola..sampai skola, kna duk kt tepi tapak prhimpunan.
ape da.. ade yg nampak mula la wat muke slack, nk gelak2...mcam xpenah tgk aku
tau la aku budak baik,, xlayak duk kt situ...tp??? grrr... malu aw..da la aku sorg je yg lewat arini
itu 1 kes............

ade lagi...masa subjek BM td..tertinggal plak buku komsas Kerusi..haih..so careless i
kene denda... kene syair tau x???? da la aku bab2 menyair ni lemah..
kne plak meyumbangkan suare yg mahal ni depan klas lagi.
ye,mood aku tak chill arini.. kesian kucing aku
Man la, xsemena mena gelak tyme aku syair..geram je..
satu geng plak tu
aku tau la suara aku sedap dan sampai plak tu,, gila

hrm,,sakit ati je dengan minah ni...ape yg aku harapkan,, lain plak yg jadi
mcam dia sorg je ade msalah.. nak harapkan kitorang je..
kitorg plak yg stress dgn msalah awk tu yg x abis2
xde komitmen langsung,, wat keje tu jgn r nk sambil lewa
krg org tegur,org marah,, mengadu kat cikgu tu, cikgu ni..
penat tau x????melayan karenah dia!!
Exam pun nk dekat,, lagi aku stress :-(

No comments:

My photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Hamba Allah. Currently studying at UiTM Perlis, Malaysia. Alhamdulillah, 2nd year Banking student. I'm Malaysian. Thanks for viewing here! :)