Monday, October 11, 2010

masih terbayangkan wajah kamu


Saat-saat manis yang kita pernah lalui masih lagi aku rasai apabila kau berkelakuan seperti SUPERHERO membawa ku terbang selaju ADRENALIN ke SEMESTA pada waktu malam semata-mata untuk menyatakan hasratmu untuk BENCINTA denganku. Aku tiba-tiba berasa GEMURUH kerana aku bukanlah seorang yang MAHAKARYA CINTA. Aku CUBA untuk tenang dan tidak seperti BATU & GOLEK, tetapi kau telah menyanyikan lagu SELAMAT MALAM untukku. Alangkah indahnya alunan MUZIKmu pada waktu itu sehingga diriku HANYUT. Semuanya KERNA KAMU. Adakah semua ini KARMA apabila akhirnya KASIH TERCIPTA antara kita? Namun, kini AKU PUNYA KAMU dan aku akan sentiasa berada disisimu SAMPAI SYURGA.....


:)

No comments:

My photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Hamba Allah. Currently studying at UiTM Perlis, Malaysia. Alhamdulillah, 2nd year Banking student. I'm Malaysian. Thanks for viewing here! :)