Monday, March 8, 2010

sempurna *.*

Jauhnya di sudut hati               Adakah aku akan dapat                     
Dia pergi tanpa kata                 jawapan daripadanya?
Aku tertanya-tanya                  Kini aku sedar
Apa motifnya?                         Setiap langkahnya pergi
Aku tak mengerti..                  Aku tersenyum sendirian
----------------------                  Tatkala ucapan lucunya
Hati terdetik seketika              Keprihatinannya
Mengapa aku?                          Gelak tawanya...hahaha
Aku tak berupaya..                  Ya, amat lucu sekali  ;)
Aku tahu dia setia                   ------------------------------
Tulusnya dia                           Dan aku sedar               
bicara soal hati                      Aku amat merinduinya...
dan kehidupan
Dia amat sempurna...

No comments:

My photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Hamba Allah. Currently studying at UiTM Perlis, Malaysia. Alhamdulillah, 2nd year Banking student. I'm Malaysian. Thanks for viewing here! :)