Monday, January 18, 2010

Dia??

Yup, aku rasa orang yang telah muncul dalam hidup aku telah mmbuatkan smangat yang berkobar-kobar dalam diri aku..aku mengenalinya hampir dua tahun..namanya hanya dikenali sbagai.. **** haha..mne boleh bagitau..
mungkin pada mulanya aku tak berapa suka pada dia sebab..kononnya dia nak ambil hati aku..dan menjadi **** **** dia..huhu..rilex la beb..kita masih bersekolah ye...dan selepas itu,hampir setahun kitorang tak contact..dia xcontact aku, dan aku xcontact dia..bagus la..
setahun selepasnya, aku dihubungi oleh 'beliau"..wakaka..dia nak ape??
well,kita akan mnjadi teman sejati yg xde prasaan apa2 antara kita melainkan kawan..huhu

hmm..tapi aku ingatkan dia marah kat aku psal bnda ni..ternyata tidak sama sekali..haha bersyukurnya aku..perhubungan kami sperti sedia kala..skg ni,masing2 busy dengan hal sendiri..dia kerja,aku sekolah..huhu..apa pun,baru2 ni dia ada call aku..sperti biasa,bertanyakan khabar,hal2 sekolah..ada la jugak bagi nasihat n motivasi utk SPM aku tak lama lagi..gerunnya..dia pun dah bagi kata2 smangat kat aku..biasa la,org dah lama mninggalkan alam persekolahan..dia share je apa yg dia lalui kat sekolah dulu.. “kalau belajar rajin2,gerenti kita akan berjaya, nanti nak sambung blajar ke luar /dalam negara ke senang..kalau tak rajin belajar,macam mane nak berjaya??”.. “kalau rasa nak demam, minum 4botol air cap kaki tiga & makan panadol ,kalau waktu malam nak tido,selimutlah diri tu xnak bagi sejuk”..itulah kata2 dia yg xboleh aku lupa smpai la skg ni..btw,aku pun sbnarnya mna pernah jumpa dia selama ni & xpernah langsung tgk muka dia..Seriously…tapi,katanya mgkin dalam msa 4 tahun lg, dia akan singgah ke rumah aku..huhu..ohh,NO!!    ?_?  ~~Ermm..mungkin sesiapa antara korang yang terbaca blog aku ni yang amat meminati muzik & drum..bagilah tau aku erk..sebab kwan aku yang bernama **** ni mahu mnjual satu set drum nya dengan harga RM ****.00..tunai..harga,aku bagitau kepada sesape yang berminat jer..=) TQ

No comments:

My photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Hamba Allah. Currently studying at UiTM Perlis, Malaysia. Alhamdulillah, 2nd year Banking student. I'm Malaysian. Thanks for viewing here! :)